Doktora randevu aldım çocuk istiyoruz zaman kaybetmek istemiyoruz 1 yıllık evli olduğumu söyleyeceğim gebelik planlıyoruz diyeceğim bide kokulu akıntım ve göğsümden sıvı geldiğini söyleyeceğim adet olmam lazımdı ama gecikme yaşıyorum hamile de değilim devlete randevu aldım testler vs yaparmı acaba🌸