dygacng Mahlem benimde düşüktü hamilelik öncesi baslamıstım kullanmaya suan 29+1 deyim halada kullanıyorum doktorum dogumdan sonra bırakırsın dedi
Deva22 Mahlem gebelik öncesi gittiğim dahiliye doktoru ilk üç ay kullanma demişti ama gebe kalınca doktorum direk d vitamini yazdı ve ben de kullandım. Şimdi de kalsiyum ve d vitamini beraber olan bir ilaç kullanıyorum.
Ask34 Bende bunu merak ediyorum. Bana da doktorum d vitamini verdi 6 haftalıkken. Ama ben 3 ay dolmadan kullanmadım. Şimdi kullanmaya başlamayı düşünüyorum.