Denizkizi Kızlar ara ara burada da başlık acılıyor merak edenler oluyor şeker yüklemesı ücretı vs... Özele gıdıyorum bugun hastahanem ıle görüstüm 50 tl denıldı .. Saglık ocagına gittim ordan da eczaneye gectim .. Eczacı 350 tl dedı .. Ama sıgortanın karsıladıgını bazennn fıyat farkı cıktıgını söyledı .. Mor recete ıle alınabılınıyor eger fıyat farkı cıkmazsa 3 tl odenıyormus sadece 💕💕
Burhandilek Denizkizi ben ilk bebegimde yaptirmistim 6 sene önce hiç para ödemedim sağlık ocağında yaptirmistim ikinci gebeligim bunda yaptirmicam gereksiz yere şeker yüklemesi bence tabi bu benim fikrim