38 haftada nst sancım görünüyordu, gün olarak söyleyim pazartesi nst kasılma olduğu belliydi ama ben bir şey hissetmedim, 2cmyakinda açılma vardı, doktor dedi bu günlerde gelir doğuma hazır olur diye. Perşembe cuma ya bağlayan gece 03.30 doğru sancım başladı, ben saat 9 kadar evde bekledim, sonra hastaneye gittik, saat 11.35 kızımı kucağıma aldım. Rahat iyi bir normal doğumdu ilk olmasina rağmen. Her doğum değişiklik gösterir, fikir olsun diye yazdım. inşallah güzel iyi bir dogum olur benim gibi 🤲🤰( 38+4 hafta doğum gerçekleşti)