BesteKc sağlıkla doğsun insalah korkmayın sezeryan olanlar daha kolay diyor benimki normal oldu ilk gebeliğim çok çok zordu çevremde sezeryan olan herkes çok kolay dedi çünkü birşey görmüyorlar normal doğumda biz mecbur aktif olmamız gerekiyor sezeryanda sadece sonrası biraz zormuş inanın Altan atılan dikişler yine kötü 8 tane vardı benimki🙈