ben de ikinci dozu olduktan 2 ay sonra hamile kaldım ama etkisi olduğunu sanmıyorum aslında. Şimdi 3. Dozu hamileyken yaptırmalı mıyım onu bilmiyorum sadece uzun vadede bebekte bi etki oluyor mu falan belli değil sonuçta ama doktorum yaptırabilirsiniz dedi. Benim kendi çapımda sorgulamalarım devam ediyor 😀