Merhabalar, 31. Haftamdayım önümüzdeki hafta 32. Haftam ve kontrolüm var çalışabilir raporu almayı düşünüyorum masabaşında çalışıyorum. 33 ve 34. Haftalarda çalışıp 35 ve 36 için yıllık iznimi kullanmayı düşünüyorum. 36 dan sonrası içinde çalışamaz raporu almayı düşünüyorum. Bu şekilde düşünmemin sebebi en azından 1 aylık daha maaş alayım eve eşime bütçe açısından destek olayım alabileceklerimi biraz daha kolay alabileyim diye. Sizin öneriniz ne olur kimisi diyor 33 34 de yıllık iznini kullan var artık tam izne çık orda bitir iş meselesini izne çık dinlen diyor. Kimisi 36 ya kadar dayan sonra kullan diyor. Kimisi erken gelebilir hiç mi dinlenmicen diyor ne önerirsiniz? Siz ne yaptınız memnun kaldınız mı? Şimdiden okuyanlara teşekkürler