Kader9677 panik olma canım en önemlisi bu hastalıkta moral. Bende 18 haftalığım covidim 3. Günüm hergüne değişik bir semptom yaşıyorum 3 doz biontech aşım var hafif atlatıyorum. Yani grip gibi geçiyor bi burun tıkanıyor, bi baş ağrıyor bi ateş çıkıyor ama max 37.5 olddu benim ateşim onda da parol içtim geçti. Başka ilaç kullanmıyorum, içtiğim ımom omega vitaminim var bide demir ilacım var okadar oda hamilelikte içildiği için içiyorum. Beslenmene dikkat et bol su iç ve dinlen ve hiiç korkma 🥰