Haticekosar Hanımlar 22+3 günlük hamileyim ama karnım fazla büyümedi iki çocuğum var önceki hamikeliklerde karnım baya vardı onlar erkek şimdikinin cinsiyeti ise kız o yüzden mi karnim fazla yok acaba 3 aylık hamile gibi görünüyorm bebekte bir sıkıntı yok ama aklıma takıldı
Kader9677 Haticekosar Bende 27 haftaligim benimde karnım pek belirmedi kız oldugu için mi bilemiyorum. Bebişler saglikli olsunda herşey normal haftasina uygun
Hande1nur Haticekosar selam canım bende 22.haftalık hamişim oğluma,karnım benimde pek yok görenler inanmiyor çok küçük karnım,ama bebek gayet sağlıklı dr karnım küçük olması bebek küçük yada sağlıksız anlamına gelmiyor dedi,için rahat olsun
zedan1903 Haticekosar kiz ben 31 haftalik olacam aha ilk cocugum olacak inşallah anca disardan hamile oldugum belli olmaya baslado herkes diyor ne kadar kucuk emin misin haftandan😂😂 bebegim icerde cok rahat takilmiyorum o yuzden karnima cocugumunda kilosu yerinde masallah
Taze_hamis Haticekosar her hamilelik farklıdır her bebeğin farklı olduğu gibi. İçinizi karartıp üzülmeyin. Ben 8.ayda karnım çıktı. Ondan önce asla hamile gibi değildim azıcık karnım bile yoktu yani. :) bebeklerimiz sağlıklıysa hiç sıkıntı yok :)
Haticekosar Aynen öyle sağlıklı olsun da gerisi problem değil benimkindede bir sıkıntı yoktu en son sağ salim kucağımıza alirz inşallah insan illa korkuyor merak ediyor aklıma takıldı sadece
Haticekosar Hande1nur içim rahatladı bu yorumdn sonra çok şükür bebekte bir sorun yok herkes sağ slaim alır inşallah bebeğini kucağına
Haticekosar zedan1903 ne bileyim canım ya biraz karamsarm ben çocuk konusunda ilk çocuğumu kaybettm en ufak şeyde bebeğim geliyor aklıma acaba bişey olurmu diye zaman daralms sizinde Allah hayırlısıyla dogurmayi kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Haticekosar Taze_hamis tabiki her hamilelik farklı ama ilk defa böyle oluyor bebekte sorun yok çok şükür ilk aylarda sıkıntılıydı hamileliğim ama şuanda sorun yok herkes gibi tek isteğim sağlıklı bir şekilde kucağıma almk 🤲
Mervehorata92 Haticekosar onemlı olam bebegın sağlıklı olması karnına bakma sen doktor sorun yok dıyorsa uzulme karnının cıkmaması daha ıyı cıkınca ınsan daha cok hareket edemıyor bazılarının 7 aydan sonra cıkıyormus 😊 ıcını ferah tut
Rengarenkk Haticekosar benim 30.haftam ve daha bu hafta görenler sonunda göbeğin çıkmaya başlamış diyo. Tamamen yapısal bence. Gelişimini takip edin yeter. Bi ara bende haftası küçük olup karnı büyük olanları inceliyordum istemsizce:)