Zelissyuca 23Hafta 4 günlük gebeyim doktor alttan muayene yaptı ve bebeği aşağıda gördü sıkıntı olmaz dedi ama benim yine aklıma takıldı varmı benim gibi olan sıkıntı yaratır mı ileriki zamanda