Nurbyk0306 Mrb hanimlar gecmeyen kuru öksürüğüm var testte verdim negatif cikti elma sirkeli su icmenin zarari varmi acaba yada nekadr icebilirim ?
Sumiire Nurbyk0306 suyla zararı olacagını düşünmüyorum ama boğazlarını tahriş edebilir onun yerine hamile değilseniz zencefilli ıhlamur çayı içebilirsiniz yada andız pekmezi alıp yiyebilirsiniz
eezgitturk Nurbyk0306 idrar yolu enfeksiyonum için sirkeli su içiyordum gebelikte bi sıkıntı yaratmadı. Boğaz için içildiğini ilk defa duydum ama
Suzan-mustafa55 Nurbyk0306 içme aşkım gargara yap hamilelikte migde ağrısı oluyor birde sirke tetikler bu sefer zor olur bence benim migdeme iyi gelmiyor fikrim bu
Sumiire Nurbyk0306 Ozaman ıhlamur önermiyolar canım ılık su iç bol bol daha da bişey aklıma gelmiyo hamileymişsin şunu yap diyipte bilinçsiz zarar vermek istemem
Balcaa Sumiire ihlamur ve zencefilli cay icmenin hicbir zarari yok gebeligin her haftasinda icilir asiriya kacilmasin yeter.
Nurbyk0306 eezgitturk ilk defa duydum kuru oksuruge iyi geldigini biliyorum bende ama tesekkur ederim
Nurbyk0306 Suzan-mustafa55 kararsiz kaldim bende yapip yapmama konusunda cunku mide eksimem cok oluyor benimde