@“Tubanurrr25” 13+6 da sabaha karşı yoğun bı kanama yaşadım. Sabah doktora gittim herhangi bir şekilde bilgilendirmedi. Bebek iyi çok şükür ama şu nedenle olmuş olabilir demedi. Dikkat et dedi progestan verdi dinlen dedi. Ama benimde şuan ara ara olmasına rağmen kahverengiye döndü. Tek dileğim bian önce geçmesi. Hepinize acil şifa dilerim.