Kızlar çok zor zamanlar yaşadım hala da yaşıyorum. Hamileyim 4.haftamda lekelendim kahverengiydi ama bir buçuk hafta sürdü bu böyle az olduğu için çok üstüne düşmedim. Cuma günü lavabo ihtiyacımı giderdim peceteye sildim baya baya kan geldi kanamam oldu apar topar hastaneye gittik kese duruyodu doktor düşük riskin çok yüksek seni gönderemem dedi pazartesiye kadar yattım hastanede iğne ilaç kanamam kesilmişti sadece peceteye silince çok az leke geliyodu. Kalp atışını duyduk bebeği gördük. Taburcu ettiler bizi doktor iğne yazdı 5 günde bir yaptrcksn dedi. Lekelenmen ve hatta kanaman tekrar olabilir evde de yatcksn tuvalet harici ayağa kalkmcksn dedi sürekli yatyrm sadece tuvalete kalkıyorum ama yine de lekeleniyorum biraz önce de geldi peceteye ve ağrım oluyo. Çok korkuyorum dua eder misiniz bana lütfen. Şuan tam 7 haftalığız böyle bisey yaşayan oldu mu bana destek olur musunuz ❤️