Kızlar ya ben beyazları makineye attım çalıştırdım bir tanede temizlik bezim.vardı onuda attım bezde yesilde renk vericeği hiç ama hiç aklıma gelmedi şimdi makineyi bir açtım ki beyazlar yemyeşil olmuş🤦oturdum başında ağlıyorum😭😭😭ben şimdi bunları nasıl geri beyazlatıcam çamaşır suyuna bassam rengi gider mi acaba bana bi fikir verin🥺🥺🥺🙏