Anneoluyorummmm Kızlar ne zaman belli oldu gününüz 33+1 iz hafta ya cuma 34+4 de kontrol günümüz doktor söylermi artık :)) tahmini söyledide net tarihi merak ediyorum🥰🤰🙏
Brfant22 Anneoluyorummmm selam canm 34+2 de doktor kontrolünde sordum bende tahmini doğum tarihimi doktorum hesapladı 17 mart dan sonra ne zaman istersen alabiliriz dedi 22 mart için günümüzü saatimizi aldık bizde.
iki_melek_annesi Anneoluyorummmm 33+4 günlük olduk 30 haftalıkken gün aldık sezeryan için 1 NİSAN da doğum olacak inşallah
Nazlimom Anneoluyorummmm bana sadece 38. Haftada alırız bebeği dedi oda mart sonuna denk geliyor ama net tarihi bu gittiğimde söyler belki 35. Haftada gel nst girceksin her hFta dedi size söyleyebilir belki
Lulikli Anneoluyorummmm benimki o haftalarda daha erken demişti 😊 36da gittiğimde söyledi şu şu tarihler olur diye 😁ama zaten bellidir sizin de. İlk gebelikse sezeryanı 39+0 ve sonrası diyorlar. Normali istiyorsan da benimki 40+0 dedi. Sancın açılman olmazsa o gün suniyle başlatırız dedi
Lulikli Anneoluyorummmm ultrasonla çok aynı çıkmıyor canım. Arkadaşıma özel 3150 demişti devlet 3400 küsür demişti çocuk 3065 doğdu. O yüzden haftasını tamamlatıyor çoğu doktor 4 kg sınırında değilse kilo olarak
Estrella Anneoluyorummmm biz 30+4de sadece konuştuk netleştirmeden laf üstünde . Takvimden baktı . 39. Haftada alırız. 1 nisanda dedi. Cuma kontrolumuz var 34+1 olacağız netleştiririz bu sefer.
Mucizem_211 Anneoluyorummmm tahmini 34 haftalıkta söyledi 15 mart dedi ama kesin beli değil dedi 2 hafta sonra kontrole gel net söylerim dedi şimdi 35+2 olduk pazartesi 36 haftalık olacak kontrol var kesin beli olur sezeryan olduğu için
Beyzan738 Anneoluyorummmm ben dun gittim kontrole 34+4 haftalgm Sezeryan gunu vercekmsn dedgmde 36 haftada geldgnde nstye girersn sonra soleriz 37 gbi dedi 🤷♀️doktor yoktu asistan stajyer di bunu diyen Cok gec geldi bana smdi solemesi lazmdi ama bilemedim anlamadm sinir oldm valla
Beyzan738 Anneoluyorummmm iki hafta sonra kontrolm vaf 36 olcam o zamana.. O zaman gittgmde israrla solicem versin gunu diye..