Durdaneokan Kızlar 21 haftalık gebeyim epilosyon aileti kullanmamın bi zararı olurmu sadece bacağıma kullanacağım aranıZda kullanan varmı?
Brcnbysl Durdaneokan ben de her bölgeme kullanıyorum, ama normalden daha erken tekrar tüylerim çıkıyor buda epilasyon aleti ile ilgili değil hamilelik hormonları ile ilgili.
Eylulsmom__ Durdaneokan Ben kullandım hamileyken . Hamilelik sonrası azaldi bile diyebilirim 6 haftada seyrek çıkıyo .
Dilhunizade Durdaneokan ben ilk gebeliimde uyguluyordum bir sakincasini gormedim ama bu ikinci gebelik olunca bayagidr bacak kol almadim yarin 33.haftama gircem tum vucut agda mi yapsam diyorum dogum oncesj
Suzanne Zararı şöyle adet döneminde ve gebelikte epilasyon aletleri vücutta tam tersi daha çok tüy çıkarıyormuş bana öyle demişlerdi
Yamantosunannesi 30 lu haftalarıma kadar kullandım kıllarımda bir artma olmadı. Sonrasındaysa göbeğim büyüdüğünden kuaföre gidip sir yaptırdım