esradgn123 Nagihan3701 Ben düşükten sonra iki ay bekledim kan değerlerinin iyileşmesi için Sonra hemen oldu
Berfi Nagihan3701 Ben regl olmadan hamile kalmıştım. Olabiliyor. Daha olmadıysa ama doktoruna mutlaka danış rahmin toparlanmışsa sorun yok. Yani düşüğün erken bir zamanda olduysa( kimyasal gebelik gibi) genelde doktorlar bir sorun görmüyor hemen hamile kalmanı.
pims Nagihan3701 geçmiş olsun bende o dertteyim inşallah sizin benim gibi olmasın ya insan çok üzülüyor 😔1 sene oldu düşük yapalı her ay negatif
Nagihan3701 Bebeğim 2.5 aylıktı.kanama oldu doktora gittiğimde kalbi durmuş dedi doktor.kendim düşürdüm kürtaj olmadan
Nagihan3701 pims ya çok üzüldüm gerçekten inşallah rabbim en kısa zamanda verir.eltimle aynı anda hamile kaldım onunda 7 haftalikti.dun öğrendik ki boş gebelikmis.gercekten iki şok yaşadık.rabbim sizinde gönlünüze göre verir inşallah
pims Nagihan3701 Allah razı olsum Allah hepimizin yüzünü güldürsün inşallah en yakın zamanda. boş gebelikte bebek geç oluşuyor diye duymuştum ama kürtajmı olcak peki eltiniz