Tuba0701m Kızlar merhaba. Günaydın aranızda yerleşme kanaması yaşayan varmı. Nasıl oluyor bir bilgi verirmisniz rica etsem😔
tontonhanim Tuba0701m bende yerleşme kanaması mo yaşadım sağlık sorunum mu var anlamadım üstte kalsın bende bunu arıyorum
benimmdunyamm Tuba0701m kahverengi.olur toprak rengi gibi ben olmadım ama olanlar var biliyorum açık pembe olması iyi değil kahverengiyse yerleşme kanaması ama yine de doktora görünun benden bir kere akıntıyla karışık kahverengi geldi ertesi gün doktora gittim kesede kanama alanı vardı ondanda olur bir görün
denizmanzarasi Tuba0701m regle 2-3 gün kala olmuştu diye hatırlıyorum sadece bir kere geldi açık pembe adet kanı gibi değildi
Tuba0701m tontonhanim cnmm ben. Adet oldum sandım birgün kanaman. Oldu kahverengı. Akıntı seklınde. Başkada olmadı iki gün oldu. Hastada olmadım ben
oznur-41 Tuba0701m benimde adetimin gecikmesinin 3. Günü bugün aynı senin gibi kahverengi akıntı gibi geliyor adet mi olucam hamile miyim anlamadım bişey 🤷♀️
benimmdunyamm Tuba0701m belli olmaz o ben adetten iki gün önce ilişkiye girmiştim 2 gün sonra adet oldum dolu dolu 7 gün adetim oldu diğer ay 15 gün geçti test yaptım çift çıktı
Ravza16 Her insanda olabilecek bir durum değil. Ben 12+5 haftamdayım hiç bir şekilde kanamam olmadı gayette sağlıklıyız😊
tontonhanim Tuba0701m umutlandırmak istemem ama silikmiş iste benim ilk gebeliğimde silik öğrenmiştim kan testi verin
benimmdunyamm benimmdunyamm o ay sadece o dediğim gün ilişki oldu başka olmadı coviddi cenezaydi derken
Supermumy Benim yerleşme kanaması adetime 6 gün kala olmuştu, kahverengi. Hastalanıyorum sanmoştım fakat çok az geldi ve bitti. Herkeste olmuyormuş ama.
Tuba0701m oznur-41 benım az geldı bitri adetımdede olur ama ertesı gün kanama başlar bende. Geldu. Kesı. Adet oldum dedım ama yok olmadım 😔