sansli_anne Arzunurtpky mümkünse hayat hastanesinde yaptırma canım girdik 5 dakika hemen çıkardı boş yere 500 lira para verdim hic bişeyi de bilgilendirmedi resmen devlet hastanesi gibi orası
kayraninannesii Arzunurtpky yıldırım dorukta yaptırdım cok ilgiliydiler 40 dk sürdü görüntüleri de maille yolladı doktor 😍
ogrencianne35 Arzunurtpky doruk yıldırım da yaptırdım 5 şubat 2021 de 1 yıl önce ersin hoca yapt i detaylı ultrasonu çokta memnun kaldım 30 dk sürdü.
cnmoglum_22 Çekirge dorukta yapmayın ben orada takipliyim diye orayı tercih ettim fakat cihazları çok iyi değildi
Aayyssnn cnmoglum_22 Ya bende 20. Haftamdayim, önümüzdeki hafta randevum var oradan takipliyim diye öyle almıştım randevuyu da. Çok mu kötü
Arzunurtpky sansli_anne okadar para veriyor insan tabiki güzel sonuçlar bekliyor bende tedirgin olduğum için sormak istedim hayat hastanesi evime çok yakın ama gitmeyeceğim teşekkür ederim
Yaseminsahin sansli_anne bende hayat hastanesinde yaptırdım yaklaşık 20 dk falan sürdü ve gayet memnundum normal kontrolede oraya gidiyorum
Yaseminsahin Arzunurtpky bende hayat hastanesinde yaptırdım gayet memnun kaldım herşeyi gayet detaylı bir şekilde gösterdi ve anlattı. Ben memnun kalmıştım
sansli_anne Arzunurtpky memnun kalan da var kalmayanda canım ama ben doktorlardan da memnun kalmadım riskli gebelik değince kaçıyor hepsi ayrıca özel de doğum yapacaksan ne olur ne olmaz yeni doğan yoğun bakımını da bir araştır ne olur ne olmaz
sansli_anne Yaseminsahin herhalde değişiyor ama ben hic memnun kalmadım Özlem hanımı hic tavsiye etmiyorum mesela benim gebeliğim riskliydi ve ortada bıraktı yönlendirme yapmadı o sıkıntı da var onlar da ayrica
Yaseminsahin sansli_anne evet olabilir ben Nazmiye hanıma muayne oluyorum ve gayet ilgili herşeyi detaylı bir şekilde anlatıyor