Anneler kız bebek bekliyorum 39+5 olduk ama hala gelmiyor herhangi bir sancı yok suyum falan da gelmedi doktor çatı muayenesinde normal doğum yapabilirsin uygun dedi ama bu kız gelmiyor siz kaç haftalık yaptınız nasıl gittiniz hastaneye bide gelmediği takdirde suni sancı mı tercih edersiniz sezaryen mi