Eyluls_mom Bebeğimi besleyen damarlarda darlık olduğu için ekopirine başladık ama dün eczane üstüne aç veya tok yazmamış yemeğin hemen başında diye yazmış yanlış bi şekilde kullanmak istemiyorum