naimegrbz 17 haftalık hamileyim 2 3 gündür kasık ve bel ağrım var kasıklarım en son 6. haftada falan ağrımıştı sonrasında hiçbir ağrı sancı olmadı. normal mi bu ağrılar ?
Buseyllzr naimegrbz rahim genişlediği için o haftalarda olabiliyor canım batma gibi ağrılar akıntın felan var mı peki?
Tazeanne0134 naimegrbz normal canım normal rahim büyüyor bebek kendine yer açtığı için ister istemez ağrı yapıyor düşük tehliken yoksa korkma ha için rahat etmezse dra sor
Buseyllzr naimegrbz korkma hiç normal vücut yer açmaya çalışıyor bebeğe yinede kontrole gittiğinde doktoruna detaylıca anlatırsın idrar verirsin enfeksiyon var mı yok mu onu öğrenirsin için rahat eder
Tazeanne0134 naimegrbz korkar tabi canım çok normal ama dediğim gibi bebekte büyüyor rahimde büyüyor ondan sağlıkla gelsin inşallah bebeğin