Sizinki kaç haftada çıktı ayın 21 de yaptırdım devlette doktor 3 haftaya çıkar dedi 3 hafta sonra gel dedi e nabizdan çıkıyor mu sonuç down sendorumu1 (papp-a+ serbest beta HCG diyor betaya neden bakıyorlar sonuçta 12 haftalıgim sizdede bakıyorlar mi