trakyalikizce Kızlar çok heyecanlıyıım🤩yine bir ay sonu ve heyecan🙈 umarım bu ay olmuştur çok istiyoruz🙏🏻 Bat 1 mart yaklaştıkça heyecanım daha da artıyor var mı benim gibi olanlarr🐣🐣
Nurnidalk Olmaz mıııı? Heyecan hep var… İlk denememiz bakalım bizim de umarım bir şeyler olmuştur * - *
trakyalikizce Nurnidalk ah inşallah 🙏🏻 Bizim de ikinci ayımız bu ay umutluyum inşallah olmuştur☺️🙏🏻 Allah isteyen herkese nasip etsin🐣
trakyalikizce Ozgamzeoz ben de boşver düşünme diyorum ama düşünmeden edemiyorum😅 iki gündür ara ara bel ve kasık sancılarım oluyor göğüs hassasiyetim var ancak adet belirtisi mi hamilelik mi bilemiyorum😔🙄 hayırlısıı diyelim🙏🏻
Deletedmom_85 trakyalikizce inşallah amin ecmain. Bu ay çok hamile kalan gördüm ya burda hepsinin testi pozitif. Hamile kalma ayı mı nedir 😄