Dilda yazan çok olmuş ama şöyle bir bilgi ekleyebilirim, ben 24. Haftada olduğumu ispatlayan raporu sağlık ocağından almıştım, o günlerde yoğundum doktora gitme fırsatım pek yoktu, sağlık ocağı doktoruma danıştım ben verebilirim dedi 24 te olduğuna dair raporu, benim için çok işlevsel olmuştu belki sizin de işinize yarar aklınızda bulunsun.