Havinveannesi Günaydın hanımlar🤗 14 haftalık hamileyim. İki gündür geçmeyen ishalim var. Çok özür dileyerek söylüyorum renginde de anormallik var. Bu konuda bilgisi ya da tecrübesi olan var mı?
kayraninannesii Havinveannesi merhaba inanın kabız olmaktan iyidir o konuda cok çektim yediklerinizden olmustur birde kan ilacı kullanıyorsanız renginde ondan değişiklik oluyo genelde
Melek141120 Bol bol su için magnezyum kullanıyorsanız bir iki gün ara verin. Rengi siyah gibiyse demir ilacındandır ama farklı ise bir doktora görünün. Muz ve patates yiyin bol bol. Bir de ben kola içerdim ishale çok iyi geliyor bir bardak içebilirsiniz.
hilalhsnygt Havinveannesi Siyah renkse kesinlikle demir ilacından bende ilk gördüğümde şok olmuştum 😂