Budiss_Moms canımm iyiyim şükür yani atıldığında sanırım 13-14 mm lerden bahsediyorlardı tam bilmiyorum salı günü doktoruma gittik çok güzel birşey söyledi Allah’ın izni ile 36-37 ye kadar tutarız bu oğlanı demiş eşime. Salı günü 9 mm ölçüldü tam da bilemiyorum çok şükür yattığım için iyi gidiyor durum bebeğim büyüyor ciğer geliştiricide oldum hafta sonu.