Hep doğum hikayesi yazıyoruz ben de yazdım hatta şükürler olsun çok güzel bir doğum hikayem oldu. Şimdi ise doğum sonrası yaşadıklarımı ve deneyimlerimi yazmak istedim. İnşaAllah doğum yapacaklara da bi faydası olsun diye.
-3. çoçuğumda öğrendim ki süt gelene kadar mama verilmeliymiş oğlumda çok direnmiştim vermem diye çocuğum ikinci günün sonunda acillik oldu sarılığı yükselmiş kan şekeri düşmüştü elimizde kaldı yavrum ama bu kez o hataya düşmedim. Normal doğum yaptığım için 8 saat olmadan taburcu olduk eve gelince hemen 10 ml mama yaptık yediği kadar maksat aç kalmasın çay kaşığıyla verdim hep aklınızda bulunsun. O gece iki kere verdim mama ve sürekli emzirdim önce emzirdim yorulup bıraktığı zaman da mamayı verdim azar azar. İkinci günün sonunda sütüm de geldi çok şükür toplamda yediği mama 50 ml olmadı bile çoğunu tükürüyodu çünkü 😄 bu sayede sarılık olmadı ve gücünü kaybetmediği için emmesi sayesinde sütüm de erken geldi. 3700 doğan bebeğim 18. günde yani bugün 4100 oldu hamdolsun. Bu arada ben de bulgur çorbası, döğme çorbası, bol su, humana süt arttırıcı çay içtim ve çok faydasını gördüm. Özellikle bu çorbalar Harika süt yapıyor.
-Emzirirken göğsünüzün sadece ucunu değil koyu olan kısmı olabildiğince tutturmaya çalışın. Önceki iki bebeğimde meme ucum kopacak gibi çatlamıştı kanıyordu kremler de kar etmiyordu. Ama bu kez hiç bişey yapmadım sadece ağzını kocaman açmasını sağlayıp emzirdim ve hiç çatlamadı şükürler olsun.
-ilk başta sleepy 1 numarayla başladık gayet güzeldi şimdi 2 numarada önlem bionatural beze geçtik hem fiyatı uygun hem de hiç pişik yapmadı ama bezini değişirken çoğu zaman bepantol sürüyorum pişik olmasını beklemiyorum.
-Hasta bezinde depent kullandım çok rahattı.
-Gaz damlası olarak Nurse Harveys kullanıyorum ondan da memnunum.
-Son olarak da Sakın kimsenin kucağına alma alışır sözüne aldanmayın bol bol sarılın bu günler geri gelmeyecek🥰 sağlıkla huzurla büyütün meleklerinizi.😘