[silindi] 35.haftadayım saat 2-3 gibi uyumuştum ama meğerse uyuyamıyormuşum hep bi rahatsızlık hissi☹️☹️☹️Bebiş mideye kadar çıkmış 2 saat oldu hala insin diye oturuyorum 😂🤦🏻♀️
Sibel_3455 [silindi] Allah yardımcın olsun bende 35 haftalığım şükürler olsun uykudan yana sıkıntım yok,sol tarafa yatmak sıkıntı benim için kolum ağrıyor, ama çoğu gitti azı kaldı inşallah 🤲
BesteKc [silindi] al benden de o kadar ben de 35 haftalığım, uyudum dediğimde bile bilincim açık hep…
[silindi] BesteKc evet benim de…🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Uyudum sanıyordum ama uyumamışım aslında nefes alamıyorum ki
Elifsnm Arada bende de oluyor gece resmen boğulacak gibi oluyorum eşim farketmis o derece kalktım yürüdüm balkona çıktım şu içtim sonra geçti . Zaman azaldıkça galiba oluyor
[silindi] Elifsnm ben bi baktım midemin oldugu yer komple şişmiş ama göbegimin o taraflar boş kalmış doğrulamadım bile ağrı yaptı gittim biraz yürüdüm sonra saat 7 ye kadar oturdum iki kolumu dirseklerinden tutarak başımın üstünde tuttum öyle geçti
nargiz23 [silindi] bende 35. haftadayım. Mide yanmasından ne uyuya biliyorum ne otura. Gece 2-3 gibi uyuyayım diyorum ama sabaha kadar 5-6 defa uyanıyorum. Guyam uyudum