Senemoyku3 Arkadaslar ben hala yüz üstü yatıyorum bir sıkıntı olur mu öyle yatmasam bile uyaninca kendimi öyle buluyorum?
SimgeTuna Senemoyku3 rahatsız olsanız o şekil yatamazsınız zaten ben 22-23e kadar her türlü yattım ama sonra karnım iyice çıkmaya başlayınca kendiliğinden yatamadım