9,5 aylık bal kızım var elhamdülillah ve bu ay gecikme yaşadım ve bir test yaptım saniyeler içinde ikinci çizgi belirdi ardından kan testi verdim HCG değerim 730 çıktı yani yeniden hamileyim ve benim minik kızım abla olucak
Çok tuhaf duygular içerisindeyim rabbim inşallah hayırlı bir şekilde evladımı kucağıma almayı nasip eder ve bana ikisine de bakabilme gücü sabrı verir ❤️ sizlere anlatmak istedim