Kendineanne Ayy duygulandım okurken resmen 🌸 çok geçmiş olsun öncelikle. Nasıl tuhaf bir duygudur değil mi? Bir gün içeride ertesi gün dışarıda 😊 Ben daha öncesinde spinal anestezi olmuştum varis ameliyatı için. Az çok o anlattıklarınızı yaşadım. İğne yapılırken acımadı benim, hemen zaten sıcaklığı hissettim bacaklarımda çabuk uyuştu. Hareketleri hissettim ama acı yoktu. Ben de çok üşüdüğümü hatırlıyorum, dişlerim birbirine vuruyordu. Demek ki normal o da. Sonrasında 2-3 gün fena bir baş ağrısı çektim, herkeste olmayabiliyormuş ama siz yine de kahve kola falan için. Anesteziyi atmada etkili demişlerdi. Bebiş de sağlıcakla büyüsün inşallah. Gözünüz aydın 💐 Allah herkese dayanma gücü versin arkadaşlar, bir çırpıda doğuralım inşallah 🤲🏻😄