Benim sağ kasık ağrım olmuştu. Hatta annemler filan oğlun olacak demişlerdi. Sağ kasık erkek bebekmiş güya ama tuttu gerçekten 😌 Onun dışında ciddi halsizlik, uyku hali ve biraz da baş dönmesi yaşadım. Mide bulantım çok az oldu. Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏