Bende 21 haftalıkken böyleydim. Aşırı ağrım vardı. 15 gün çektim. Kaç kere acile gittim çünkü gece uykudan uuandırıyodu kasıklarımdaki ağrı. Büyüyo genişliyo dedi doktorlar. Enfeksiyon çıkmadı bebeğimde de bişey yoktu. Sende git yine de canım enfeksiyon yoktur inşallah sende de.