Nryozr4 Merhaba kızlar 19.haftadayım ve adet sancısı gibi kasıklarım ve belim ağrıyor aynı durumu yaşayanlar var mı ? Normal mi sizce ?
Rmeysa_1661 Nryozr4 kanama ve düzenli şiddetli ağrılar harici diğer ağrılar kabul edilir bir sonraki kontrolde mutlaka doktorunuza söyleyin yine de bebeğiniz büyüyor gelişiyor dönem dönem böyle ağrılar olabilir. Sağlıcakla alın kucağınıza 🤗
Madonna Canım normal bendede aynısı oldu rahmin buyuyor ondandır. Kanaman falan yoksa nedeni budur yani başka birsey varsada bilemm canım uzan dinlen agir iş yapma kendini zorlama