Askpare canım hep öyle İnan yani bende gurbetçiyim tayimciyix aileme uzağım şimdi anneme geldim her şey önüme geliyor bu bile bana kendimi tuhaf hissettiriyor 7 ayımı hep kendim gördüm her işi yeri geldi yerleri sildim elimle yeri geldi koştur koştur misafir hazırladım yeri geldi kendimde ki değişimleri oluşumları bazen nedenini bilmediğim için hüngür hüngür ağladım panikten sürekli doktora da gittim ama şimdi şimdi anlıyorum bu süreci yine zorlanıyorum ama her geçirdiğimiz yılı Özlem’le anıyoruz o yüzden her ana şükür etmeyi kendime öğretmeye çalışıyorum İnşAllah yavrularımızı hayırlısı ile kucağımıza alırız.