cerenyum bişey sorabilir miyim öncelikle Cok çok geçmiş olsun kavuşmuşsunuz bebisinize💖🥰 benimde kısmet olursa ikinci sezeryanim olacak fakat o kadar olumsuz şeyler duydum ki çevreden bilirsiniz insanların ağzı çuval değil buzemiyorsunuz,🙁😏 ikinci sezeryan daha kötü oluyor dikişler daha zor oluyor daha geç ayaga kalkıyorsun vs birsuru kötü şey söylediler gerçekten öyle bişey var mı iyileşme süreciniz nasıldı 🙁😐