berilveannesi kızlar kürtaj olalı 40 gün oldu geçen salı adet oldum tam 1 hafta sürdü normalde de böyle oluyor zaten uygulama da 28 şubat pazartesi gününü yumurtlama günü olarak gösteriyor doktor en az 2 adet geçirmemi söyledi ama ben çok istiyorum 1. adet sonrası hamile kalan var mı 😊
Bsraao berilveannesi ben kürtajdan 1 adet sonra hamile kalmistim doktor bı kez adet görmen yeterli demişti . Ama doktorum dediği için korunmadim ben
SimgeTuna berilveannesi bana 1. adetten sonra deneyebilirsiniz demişti ben 2. adetten sonra hamile kaldım ama geç döllenme yaşadım yumurtlama zamanı karışabiliyor o yüzden takvimden takip etme derim günaşırı ilişki yaşayın bence
berilveannesi SemaArin bende korunmamayı düşünüyorum ama 2. de aynı şeyleri yaşarım diye çok korkuyorum 😟
H-s073 berilveannesi bana doktorum iki kere adet görmen lazım yoksa aynısı olur rahimin temizlenmesi ve kendine gelmesi lazımmış acele etme hemen sonra hamile kaldım ben şuan 19. Haftaya girdik senin için daha sağlıklı olur
SimgeTuna berilveannesi yok canım olmadı 31 haftalığız şükür inşallah en kısa zamanda haberini alırsın sen de tek diyeceğim stres yapma ve yumurtlamayı takvimden takip etme🙏🏻
berilveannesi SimgeTuna yaa allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin en kısa zamanda bende haberini alırım inşallah çok istiyorım çünkü 😌
Nehir-Poyraz berilveannesi bana bir adet sonrası kalabilirsin dedi denedim olmadı ama ikinci adetten sonra hemen hamile kaldım
berilveannesi Nehir-Poyraz bende ilk adet sonrası denemek istiyorum inşallah 2. gebelikte aynı sorunu yaşamam bu arada allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻
Nehir-Poyraz berilveannesi Amiiin canıımmm inşallah 🤲🏻Allah hepimize sağlıklı hamilelikler yaşayıp sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin inşallah
eminey14 berilveannesi doktorum bana 2 ay adet gör ondan sonra korunma demişti ben korunmak istemedim adet görmeden hamile kaldm şimdi 36+ 4 haftalık hamileyim kızıma kavuşmama çok az kaldı rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah ❤️
berilveannesi eminey14 ya ne güzel allah kucağına almayı nasip etsin inşallah çok güzel bir duygu olduğuna inanıyorum inşallah rabbim bana da nasip eder
Busraa111 eminey14 bende geçen hafta kürtaj olmak zorunda kaldım bebeğimin kalbi durdu, hamilelerin duası kabul olur derler banada dua eder misin sağlıklı hayırlı evlat kucağıma alabileyim , Allah herkesin ilk karnını sonrada kucağını doldursun inşallah 🤲
eminey14 berilveannesi çok teşekkür ederim öyle güzel bir duygu ki rabbim sanada nasip etsin inşallah.
_beybisolar123 Bende şuan sizinle aynı durumdayım yarın 1 ay olacak kürtaj olalı doktor 3 4 ay vücudun kendini toparlasin dedi ama bende hemen olsun istiyorum daha adet olmadim ne zaman olurum ki
berilveannesi _beybisolar123 canım ben tam 30. günde oldum şu an bitti adetim ama herkesin vücut yapısı farklı senin de 1 ay olmuş yakın zamanda olursun inşallah