Ben suan 39 hafatya girdim kizimiz olacak. Bugun ikk defa sancilarim oldu bence bu hafta dogacak gibi. Herkes farkli birsey diyor. Tanidigim birkac kisi 1-2 hafta once dogurdu kizini, ama 42. Haftada doguran da var :). Canlari nezaman isterse geliyorlar