Bu haftalarda normal olabilir, ben yürüyüş yapıyordum düzenli, bu regl ağrısı benzer ağrılar olmaya başladı bende yürüyüsu azalttm, tabi doktora gittimda ebe ye söyledim, dedi vücut doğuma hazırlıyor kendini, yürüyüş devam edebilirsin elbet biraz ağrı olacak dedi.