Kızlar merhabah 34.haftamdayım hastane çantamı hazırlıyorum, emzik ve biberon kaynatıcam ama sonra çantaya ne şekilde koymalıyım buzdolabı poşetine koysam olur mu mesela birde bebeğin ne zaman doğacağı belli değil beklediği için bir şey olur mu yardımcı olur musunuz