Cansuada24 ya o kısmı biraz acılı oluyor evet sezaryandan sonrası felan hiç bişey hissetmedim de ben o karnıma bastirdiklari zaman biraz canım yanmıştı oda bir kaç kez oluyor yani dayanilmayacak bişey değil iki üç saniye sürüyor en fazla sonrası ayağa kalmak için dirençli güçlü olmalısın bir kere kalktın mi sonrası süper geciyor zaten kendin kalkmak yürümek bebeğinle yakından ilgilenmek istiyorsun alt üst pijamalar yada lahusa takımları pek rahat olmuyor canım tek parça elbise gecelik o rahat iyi oluyor birde külotlu olan bezler çok rahatlık. Başka aklına takılan bişey varsa sor canım 🥰