Zynp44 çatlak olacağı zaman deridekaşınma büzüşme hissi çok olur diyorlar. Seninki büyük ihtimalle bebiş büyüdüğünden. Çünkü bende buna benzer bir durumda acile gitmiştim dayanamayıp 😂 bir de benim koz sağolsun sürekli toplanıyor sertleşiyor taa 28. Haftadan beri. O yüzden çok zorlayınca bi gözükmüştüm. Suyun gelmediği ve kanaman olmadığı sürece sıkıntı yok demişlerdi. He tabi bi de düzenli kasılmalar. Bu arada düzensiz kasılmalarında olabilir bu ara malum vücut kendini artık doğuma hazırlıyor. Braxton hicks kasılmaları deniyor. Su içip, sola doğru uzanarak ya da hafif bi yürüyüşle geçer inşallah. Allah yardımcımız olsun :)