ElifPeker06 ahh bu durumu iliklerime kadar yaşadım geceleri uyuyamazdım çok uykum gelirdi ama yattığımda derin nefes alsamda yetmiyordu kalkar balkon kapısını açar öyle nefes alırdım ama yok dayanamazdım otururken uyurdum😔 çok zor günlerdi hatta eşime bile vasiyet etmiştim ben iyi değilim her an nefesim kesilecek gibi bana bişey olursa yavrumuza iyi bak diye ağlamıştım eşimin omzunda hüngür hüngür😔🤦🏻♀️