Elif1667 bende hiç düşünmedim pompayı. Ama bebekler ilk zamanlar memeyi tam bitiremiyorlar. Birde benim oğlum 1 hafta emmedi sağıp verdim. İlk zamanlar saat başı sağardım süt kanalları terbiye olmadığından çabuk doluyor ve şişiyor göğüs. 1 ay pompayla gezdim😁dolaba attım hep sütleri🤷♀️yani herkese lazım olmaz belki,eşim gece eczaneden 100 tl civarı pompa getirdi. Elektirikliye o kadar para vermeyin. Bekleyin duruma göre alın