eser77 Canım benimde 10.haftamda diş ağrım geldi dişçiler ısrarla 12.haftadan önce birşey yapamayız desede benim kadın doğum uzmanım güldü dişçini değiştir dedi 6 ve 36 haftaları arası diş tedavisi görülür dedi. Hatta ben sana imzalı kağıt veririm dedi verdi. Bende doğumdan 1 ay önce yaptırdığım dolgumda yaşadım problem iltihap kapmış ama beni mahvetti öldüm öldüm dirildim 3-4 kere de anestezi yedim Allah’a şükür hiçbir problemim yok. İltihap bebeğe daha zararlı çünkü. Orasına alıştı sürekli diş iltihap kaptı dişi çektirmek için her gittiğimde koltuktan tekrar iltihap var antibiyotik kullancaz diye kalktım😏 En son 35.inci haftamda çektirdim rahatladım🤣🤣