Duru_nunkardesi Kızlar 4+5 im rahim duvarı sert ama kese yok rahimin içinde bol sıvı yanı sanırım akıntı gibi şeyler varmış
Nazendehanim Duru_nunkardesi görünmemesi normal o haftalarda gittiğimde rahim duvarı kalınlaşmış gebelik var muhtemelen demişti 1 hafta sonra keseyi görmüştük
Mrv135 Duru_nunkardesi çok normal 5+5 gibi falan gidin görürsünüz inşallah 🙏 ben de 5+2 de görmüştüm.
Yarenvekardesi Duru_nunkardesi umarım senin de bebeğin saglikla gelir teşekkür ederim cevaplaein için
EEbru555 Benimde öyleydi ilk gittiğimde 1 hafta sonra gözükmüştü kese ☺️ Sadece rahim duvarının kalınlaştığını söylemişti doktorum şimdi 20 haftalık hamileyim 🙈
Nazendehanim Ayisigi45 kalınlığı hiç hatırlamıyorum ama ben beklenen adetten sonra gitmiştim yani 4 haftalık falanken senin daha çok erken zaten kese 5. Haftada anca görünüyor