Inception bende 35yim canım çok şükür bayağı azaldı yanmalarım. Ben doğallıktan yanaydım hemen ilaca başvuran biri değildim. Miden bulanmazsa karbonatlı suyu dene kesiyordu. Sonra bende bulantı yapınca bıraktım. gaviscon iyi gelmeye başladı ama demişsin şurup işe yaramıyor artık diye. İnşallah geçer seninde en kısa sürede 🙏