Rumeysaardic1- normalde migrenim var, hamileliğimin ilk 3-4 ayında sık sık migren atağı yaşadım, belki 10 kere olmuştur, hani hamileler genelde mide bulantısı yaşar ya bu bende hiç olmadı ama değişen hormonlar bence benim migrenimi tetikledi, kafamı hafif sıkarak bağlayıp bol su içip karanlıkta uyumaya çalışıyordum, hiç ilaç içmedim. 4. Aydan sonra da çok şükür hiç migren atağı ya da sinüzit ağrısı yaşamadım mucizevi bir şekilde. Şu an 8. Aydayım umarım doğumdan sonra da böyle devam eder, resmen hayat kalitem arttı, hamilelik önceme kıyasla.