Canım artık korona tedbirleri azaldığı için acile alıyorlar kanama beklemek zorunda değilsin. Ama büyük ihtimal gaz olabilir varsa bi mineral soda bişey iç uzan, eğer şiddetlenirse çağır ambulans ağrım var tüm gün bebeğide hissetmedim de hemen alıyorlar acile